← Terug naar cases

over GGD Amsterdam

‘Voor je het weet zijn ze groOt’ is een interactieve theatervoorstelling over opvoeding, voeding en bewegen. Het programma is ontwikkeld door de GGD Amsterdam. De acteurs beelden herkenbare opvoedsituaties uit en  zoeken samen met het publiek, de ouders, naar oplossingen.

 

de vraag

Ontwikkel een visuele identiteit en beeldtaal voor het interactieve theater en zorg ervoor dat we volle zalen gaan krijgen door middel van aansprekende promotiematerialen.

Ons antwoord

Scènes uit de voorstelling vormen de kern van de identiteit en beeldtaal. Doordat ouders zich in de scènes herkennen, raken ze nieuwsgierig naar een eventuele oplossing voor het geschetste probleem.

 

blancodiensten

Vond je dit inspirerend? bekijk dan ook ons meest recente werk...

kan jouw merk of campagne ook wat kleur gebruiken?

Neem contact op met John van der Kroon, hij kan je alles vertellen over de Blanco-aanpak en gedragsverandering door middel van communicatie. Wees gerust, hij is heel aardig.