← Terug naar cases

Duurzaam in product, duurzaam in branding

‘Change the world sleeping (and bathing), dat is de droom van Yumeko. Het luxe eco beddengoed en badgoed van Yumeko is van de hoogste kwaliteit, duurzaam en betaalbaar. Onze taak om eenheid te brengen in de visuele uitingen en deze vast te leggen in een duurzaam brand book voor Yumeko.

 

De vraag

Help Yumeko met eenzelfde herkenbare en premium kwaliteit uitstraling, in alle huisstijl en communicatie uitingen.

ons antwoord

Wij zijn gestart met een inventarisatie van alle merkuitingen. Vervolgens is de merkidentiteit ontwikkelt. Deze is vastgelegd in een brand book, zodat Yumeko duidelijke richtlijnen over het gebruik en het ontwikkelen van nieuwe middelen heeft.

 

Blancodiensten

yumeko, Een premium merk door heldere richtlijnen

Om ervoor te zorgen dat alle uitingen dezelfde premium uitstraling krijgen als de luxe producten van Yumeko, zijn alle onderdelen van de huisstijl vastgelegd in een brand book. Kenmerkende onderdelen zijn: logo gebruik, typografie, kleur, layout van communicatie middelen en richtlijnen voor de productfotografie en merk fotografie.

 
BB-Yumeko-ads.jpg
BB_Case_Yumeko_stationary.jpg
BB-Yumeko-stationary-2.jpg
 
Precies wat we nodig hadden om onze visuele identiteit te optimaliseren en naar een hoger niveau te brengen. Fijne samenwerking , helder, pragmatisch en korte lijnen
— Maartje Mastboom & Anja Scheltens - Yumeko
BB-Yumeko-website.jpg
BB-Yumeko-Instagram.jpg

Vond je dit inspirerend? bekijk dan ook ons meest recente werk...

kan jouw identiteit ook
wat kleur gebruiken?

Een make-over, een complete restyle of een upgrade nodig?
John van der Kroon kan je alles vertellen over de Blanco-aanpak.
Wees gerust, hij is heel aardig.