Over

‘Improving lives, improving communities’ is de propositie waarmee bezoekers hun journey starten via de homepage van Triple P UK. Begin bij het verbeteren van 1 leven, 1 familie om zo de hele gemeenschap te verbeteren. Triple P UK focust zich op het ondersteunen van de jeugdsector (gezondheidszorg en onderwijs) door het effectief en duurzaam implementeren van verschillende interventieprogramma's. Triple P UK is een dochteronderneming van Triple P International en onderdeel van een internationale groep van social enterprises (B-corp gecertificeerd) met de missie om het welzijn van de samenleving in haar geheel te verbeteren. Triple P levert al meer dan vier decennia evidence-based opvoedingsondersteuning aan miljoenen ouders en kinderen wereldwijd.


Vraag

De belangrijkste doelstellingen van de nieuwe website voor Triple P UK zijn leads genereren en de website onderdeel maken van de buyer journey.


Resultaat

Door Triple P UK mee te nemen in de nieuwe strategie hebben wij ze duidelijk gemaakt dat de website het belangrijkste touchpoint is in de buyer journey. De website is ontwikkeld naar de behoeften van de gebruikers en een onderdeel geworden van de customer journey wat resulteert in kwalitatief betere leads.