een website die leads genereert
Waar de vorige website zich richtte op C-level, is uit onderzoek gebleken dat de millennial de meeste invloed heeft bij zakelijke aankoopbeslissingen. Deze doelgroep is digital minded, opgegroeid met internet en email. 90% van B2B-onderzoekers die online zijn, gebruiken zoekopdrachten specifiek om zakelijke aankopen te doen.
Een heldere strategie en conversie funnel zorgen ervoor dat de millennial alle benodigde informatie tot zich kan nemen, door het achterlaten van zijn of haar gegevens. Deze gegevens worden in het NetSuite CRM opgevangen, vergeleken met de beschikbare data en zo omgezet tot een lead voor sales.
met het ‘triple p design system’
klaar voor de toekomst
Voor de website heeft Blanco een systeem van componenten ontworpen, het ‘Triple P design system’. Alle componenten zijn zo ontworpen dat je er makkelijk nieuwe ontwerpen mee maakt. Het is hierdoor schaalbaar en snel te implementeren. Precies wat er nodig is voor een global brand als je zo hard aan de toekomst bouwt als Triple P. Met de komst van de nieuwe website heeft Triple P UK een visuele evolutie doorgemaakt.
Gewenste ervaring
op ieder schermformaat
De corporate website van Triple P UK moest op elk schermformaat het verhaal vertellen en zeker op mobiel goed werken. Mobiel gebruik neemt toe, dat is algemeen bekend bij b2c; maar in een b2b traject neemt de mobiel gedurende het hele traject een steeds grotere rol op zich. Van de inspiratiefase tot en met na de aankoop. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat alles perfect werkt, ook op mobiel.
Met instance targeting
de juiste doelgroep bereiken
In toenemende mate is gepersonaliseerde content een vraag binnen business-to-business marketing. Instance targeting is een systeem dat een aantal eigenschappen van de bezoeker kan detecteren om vervolgens te bepalen welke versie van de website het best bij hem/ haar past. Wij kunnen dan op basis van de woonplaats en postcode een lokale versie van de website tonen. Dus in Londen is andere content te zien dan in Birmingham of Ipswich. We zouden zelfs in Kensington andere content kunnen tonen dan in Fulham.