De campagne geeft prioriteit aan de eerste 1000 dagen van het leven van het kind en heeft extra aandacht voor de meest kwetsbare kinderen. Bureau Blanco heeft begin dit jaar de naam en het campagne-concept mogen ontwikkelen.
Afval scheiden in Haarlem - Elke Kilo Telt.
In Haarlem zijn we een onwijs gave nieuwe campagne gestart "elke kilo telt". Diverse acties gericht op het prikkelen van zintuigen is een belangrijk onderdeel van de campagne de komende drie weken. Met als start: de geuren en kleuren actie! Herken jij de 'afvalgeur' van koffie, de krant of van bier...?
Elke Kilo Telt. Afvalscheiden in Zandvoort
Tast niet in het donker!
Voor onze klant Solar Nederland ontwikkelde wij een campagneconcept en stijl voor één van hun diensten, namelijk: Solar Light. We werken al enige tijd met veel plezier voor onze klant Solar Nederland, voor deze campagne hebben we weer een mooie slagan bedacht. ‘Tast niet in het donker’ staat centraal in deze campagne en is onder andere verwerkt in verschillende on-line en off-line uitingen.
De klant was erg blij met het resultaat en wij ook!
Bekijk hier de case.
NIEUWE SOCIAL-MEDIA STRATEGIE VAN GENIUS GLUTENVRIJ
Voor Genius Glutenvrij Nederland mocht Blanco een campagneconcept en stijl voor de Facebookpagina bedenken. Het doel van de campagne is onder andere; de consument bekend te maken met het merk. Maar ook om te laten weten dat de Genius broden weer terug in de schappen liggen van de grote supermarkten.
We hebben nog niet eerder mogen werken voor een product als deze, we waren dus ook erg enthusiast toen we de opdracht kregen.
Glutenvrij is echt een levensstijl, dat hebben wij serieus genomen en doormiddel van een goede strategie willen overbrengen via social-media. Met een paar elementen uit de huisstijl hebben we een nieuwe sfeer gecreëerd, waar we trots op zijn. De achterliggende gedachte van de social-media campagne ‘Taste the moments of live’ wil de Genius consument duidelijk maken dat je ook kan genieten van het leven met een noodgedwongen glutenvrije levensstijl.
Wij zijn te spreken over het resultaat, wat vind jij?
Bekijk het hier!
NIEUWE IDENTITEIT VOOR SECRET NINJAS!
#GIRLSGOGREEN
WIJ DURVEN TE DELEN
Nieuwe klant: Solar!
Move! To the next level
Redesign 'Parents, Stay Positive!' materialen
Yep, wij zijn verhuisd!
Blanco wint meiden Pitch. Whoop Whoop!
Transformatie vraagt om communicatie
Vanwege de transformatie in de jeugdhulp is er vanuit de gemeente Regio Noord Veluwe de vraag gekomen hierop in te spelen doormiddel van een campagne. De campagne heeft als doel de inwoners te informeren over de transitie en de inhoud daarvan. Er wordt namelijk bezuinigd in de zorg en de transitie vertelt ons dat men meer met elkaar moet gaan ‘oplossen/delen’ in plaats van (te) snel naar een hulpverlener te stappen.
Mmm...chocolade van Vallée d'origine
'Als ik jou iets vertel, luister jij dan wel?'
Spring en ren met Boosth!
Groentehapjes in 10 stapjes!
Positive Early Childhood Education heeft een nieuw gezicht!
Bureau Blanco ontwikkelde in opdracht van Triple P International een nieuw identiteit voor ‘Positive Early Childhood Education’ (PECE). Een opvoedmethode voor kinderdagverblijven. Deze vaardigheidstrainingen en cursussen voor pedagogisch medewerkers van kinderdagverblijven zijn gericht op het verbeteren van de capaciteiten van kinderen in hun vroege jaren.
De nieuwe winkel van visser chocolade is open!
Het is eindelijk zover, de winkel in Nuth van visser chocolade is officieel geopend. Het resultaat mag er dan ook zeker wezen na al het harde werken. Voor wie nog nooit een echte visser bonbon heeft geproefd is het dan nu echt tijd om een kijkje te nemen in de mooie nieuwe winkel en de onverwachte smaakbeleving te ervaren.